Az Electronic Arts bejelentette a Command and Conquer 4 fejlesztését


 julis    2009 júl 09 : 17:46
 Nincs    Electronic Arts

A páratlanul népszerű játéksorozat következő epizódjában a játékosok átélhetik a Tiberium-univerzum epikus végkifejletét

[lightview=http://www.konzolozz.hu/kepek/newspost_images//933/cc4_announcement_concept_art_1.jpg|Command and Conquer 4::||left]http://www.konzolozz.hu/kepek/newspost_images//933/thumb_2009_07_09cc4_announcement_concept_art_1.jpg[/lightview]Platform: Várhatóan multiplatform
Típus: Stratégia
Megjelenés: Valamikor 2010-ben

Nod Testvériség, vigyázz – közel a vég! Az Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) ma bejelentette, hogy közel 15 év és 30 millió eladott példány után az EALA a Command & Conquer™ 4 játékkal pontot tesz a többszörösen díjnyertes Tiberium-sorozat végére. A 2010-ben a boltok polcaira kerülő Command & Conquer 4 újítások garmadájával gazdagítja a klasszikus, gyors sodrású Command & Conquer játékmenetet, mely megannyi rajongót szerezett a sorozatnak. A kasztalapú játékmenetet, mobilbázisokat és játékmódokon átívelő, folyamatos karakterfejlődést bevezető Command & Conquer 4 teljesen új, innovatív stratégiai mélységgel nyűgözi le a játékosokat.
„A Command & Conquer nagyszerű, másfél évtizedre visszatekintő sorozat. Páratlanul izgalmas feladat kidolgozni a drámai Tiberium-saga végkifejletét a Command & Conquer 4 játékban, amely megadja az összes választ, amelyre a rajongók oly régóta várnak” - nyilatkozta Mike Glosecki, a Command & Conquer 4 vezető producere az EA Los Angelesnél. „A küldetésalapú többszemélyes játékmódnak, a folyamatos karakterfejlődésnek és a kompakt mobilbázisnak köszönhetően a rajongóknak minden eddiginél teljesebb Command & Conquer élményben lesz része.”

[proto=Ablak_címe]A Command & Conquer 4 cselekménye a méltán népszerű Command & Conquer 3: Tiberium Wars™ eseményei után zajlik. 2062-ben vagyunk, az emberiség a kipusztulás szélén áll. Hat év múlva a rejtélyes kristály, a tiberium a bolygó egészét megfertőzi s lakhatatlanná teszi. A szembenálló felek – a Global Defense Initiative (GDI) és a Nod Testvérisége – immár ugyanazért a célért küzdenek: meg kell akadályozniuk, hogy a tiberium elpusztítsa az emberiséget. Ami eddig lehetetlennek tűnt, most valóra válik: A Nod rejtélyes vezetője, Kane elindul a GDI főhadiszállására. Vajon mit tervez Kane ellenfele bázisának szívében? A Command & Conquer 4 epikus végkifejlettel zárja le a Tiberium univerzum cselekményét; a rajongók megismerhetik a Föld, a Nod, a tiberium és a GDI sorsát, és ami a legfontosabb, Kane nagyszabású terve mögött rejtőző motivációt.

A GDI és a Nod heves harcát bemutató, egyedül és kooperatív módban is játszható két történetmód mellett a Command & Conquer 4 vadonatúj 5 az 5 elleni, küldetésalapú többszemélyes játékmódot is tartalmaz majd, amely csapatmunkára és együttműködésre buzdít, és a Command & Conquer történetében egyedülálló módon hamisítatlan társasági élménnyé varázsolja a valós idejű stratégiai játékot.




A Command & Conquer 4 az EA Los Angeles fejlesztésében jelenik meg 2010-ben PC platformra. A játékról részletes információt olvashatsz a -ez egy link, kattints IDE- oldalon, továbbá követheted a fejlesztőcsapatot, illetve a közösségi eseményeket Twitteren: -ez egy link, kattints IDE- A BattleCast™ PrimeTime július 24-i epizódja nem akármilyen csemegéket tartogat a rajongóknak; többek között a Command & Conquer 4 újdonságaival kapcsolatos legfrissebb híreket és számos exkluzív érdekességet.
[/proto]




0 Hozzászólás