Igen, volt felrakva játék a hdd-re, megpróbáltam hogy ha letörlöm, segít-e, de nem jött be a dolog. Akkor ez végleges marad? Utána már nem is tudok többet frissíteni?
Csé
A bannolás eléggé végleges dolog sajna, és ugrik vele együtt a HDD install és még pár lehetőség.
Aki bizonytalan abban, hogy bannolták-e vagy sem, és nem akar kísérletezni, az hívja fel a Microsoft ügyfélszolgálatát a 06 80 018590 zöld számon Hétfőtől péntekig: 09:00–17:00 között.
Válasszd az 1-es menüpontot, majd ismét az 1-es menüpontot.
Itt mondjad el az ügyfélszolgálatosnak, hogy 3 ledes lett a géped (nem lett az, de neki ezt nem kell tudnia). Ekkor elkéri a címed és a gép széria számát. Ha a szériaszám megadása után elutasítja a javítást, akkor a géped bannolt.
Hogy mért? Bannolt gépen elveszik a garancia.
Pár érdekesség:
- A gépedre három év garancia van, így a gép gyártási dátumát figyelve kalkuláld ki, hogy két és fél évnél ne mondjál neki többet, ha megkérdi, hogy mikor vetted.
- Le akar majd rázni, és el akar küldeni az xbox.com-ra, hogy ott regisztráld a géped szervizre. Ne hagyd magad lerázni! Mondd neki azt, hogy nincs neted otthon...
Ha elfogadná az ügyfélszolgálatos a garanciális javítást, akkor jelentsd be neki, hogy "jé, most meg bekapcsol" és mégsem lenne szükséged a szervizre.