Ez a Gaup Plugin a TotalCommander-be épül be az egyes csomagok megnyitásakor.
Érdekessége, hogy a régebbi verziók egyes big fájlokat hibásan kezelnek. Ez a hiba lett kihasználva régebben a C&C játékok flash kompatibilisé tételekor (ekkor még nem létezett RGH vagy Jtag). Idéznék:
A kicsomagolt .str szöveges fájlt vissza tudom csomagolni. Jelenleg kisebb helyet foglal el, mint az eredeti. Feltöltöm adatokkal úgy, hogy a kikódolt .str és a visszakódolt str mérete is megegyezzen. Ekor kapok egy fájlt, aminek meglesz a hexa kódja. A .big fájlból megnézem a tömörített angol .str hexa kódját, és a helyére beteszem a magyar tömörített .str fájl hexa kódját.
Ekkor elvileg jónak kell, hogy legyen, mivel a .big fájl mérete is, és a benne lévő .str kódolt fákl mérete is egyezni fog... sőt a kikódolt .str fájl mérete is.
Hogy mi a történt?- A régi plugin úgy bontotta szét a fájlt, hogy az állományokat vágta ki belőle. Kicsomagolni tudott, de visszacsomagolni nem.
- Az új verzió már nem volt bugos. Kicsomagolás és a visszacsomagolás is jól működött. Igen ám, de a méretek drasztikusan változtak.
Mire kellett odafigyelni?- A .big külső big fájl méretének egyeznie kellett
- A .big fájlban lévő .big fájl méretének egyeznie kellett
- A .big/.big fájlban lévő .str fájl méretének egyeznie kellett
Ha ezek közül egyik feltétel nem teljesült a játék nem indult el.
Hogy lett megoldva?- A régi által szétszeletelt állomány nyelvi fájlját ki kellet bontani, lefordítani, az újjal visszacsomagolni.
- A régivel kikaparni belőle a nyelvi fájlt, méretigazítani és kicserélni az eredeti hexa értékeket a fordított fájl értékeire.
A program használata:- Telepítés
- Ctrl+PageDown a konténerfájlon
Forrása:
-ez egy link, kattints IDE-