Az EA kiadói szerződést kötött a 38 Studiossal


 EkE    márc 10 : 08:34
 Nincs    Electronic Arts

38studios_crops_1024x768.jpg

A World Series győztes Curt Schilling stúdiója epikus szerepjátékon dolgozik, melyet partnere, az EA jelentet majd meg

Az Electronic Arts Inc. tegnap bejelentette, hogy megállapodást kötött a 38 Studios, LLC-vel a stúdió első alkotása, a Project Mercury munkacímű epikus, egyéni teljesítményre épülő szerepjáték megjelentetéséről. A 38 Studios a World Series győztes, játékok iránt is elkötelezett Curt Schilling kreatív vállalkozása. A Project Mercury-t a 38 Studios saját tulajdonú leányvállalata, a Big Huge Games fejleszti Ken Rolston irányításával, aki a nagy sikerű Elder Scrolls III: Morrowind és Elder Scrolls IV: Oblivion vezető tervezője volt. A játék a stúdió első terméke abban a különleges világban, melyet a New York Times bestseller-listájának állandó szereplője, a fantasy-író R. A. Salvatore a Spawnt kiagyaló Todd McFarlane látványtervei alapján hozott létre.

„A 38 Studios kezdettől fogva azon dolgozik, hogy az élményszolgáltatást a különféle termékek (film, televízió, képregény, irodalom, figurák és játékok) kombinálásával új szintre emelje” – mondta Curt Schilling, a 38 Studios alapítója és elnöke. „Egy hatalmas világ megteremtésén fáradozunk, hősökkel, gonoszokkal és aprólékosan kidolgozott háttérrel, mely R. A., Todd és Ken munkáját dicséri. Náluk és a világhatalomnak számító EA Partnersnél eszményibb csapatot elképzelni is nehéz. Azzal, hogy első játékunkat az EA kiadói szervezetének befolyása és tapasztalata támogatja, a 38 Studios dédelgetett álma vált valóra.”

„Örömmel működünk együtt a 38 Studiossal. A szerepjátékok világában temérdek kiaknázatlan lehetőség rejlik; a cég tökéletesen illeszkedik az EAP kreatív portfóliójába” – mondta David DeMartini, az EA Partners rangidős alelnöke és általános igazgatója. „A Project Mercury ragyogó tehetségek sorát vonultatja fel Curt, R.A., Todd és Ken személyében, akiknek elkötelezettségéhez és hozzáértéséhez kétség sem fér. Alig várjuk, hogy kivehessük részünket e nagyszerű új világon játszódó termék sikerre viteléből.”

R. A. Salvatore, akinek regényei több mint 15 millió példányban keltek el világszerte, e héten részt vesz a San Francisco-i játékfejlesztői konferencián, ahol a közönséget is beavatja a fantasy-világok létrehozásának kreatív folyamatába. „Képzelettől a márkáig: Hogyan alkossunk rajongásra érdemes univerzumot” című előadását március 11-én csütörtökön, délután 16:30-tól 17:30-ig tartja a Moscone Center déli szárnyának 306-os termében. Számot ad majd játékiparban szerzett tapasztalatairól, és szót ejt 38 Studiossal folytatott együttműködéséről is, melynek során az exkluzív világteremtő szerepe jutott neki.

A Project Mercury PlayStation, Xbox 360 és PC platformokon lesz elérhető. További információkért látogass el a 38studios weboldalra.



0 Hozzászólás