Mi a teendő, ha a képernyő lefagy FAQ #96 |
|
|
|
A Jelenség: Játék futtatásakor, az Xbox eszköz irányítópultjának vagy Guide (Kalauz) gombjának használatakor, illetve a konzol indításakor a képernyő lefagyhat, hibaüzenet azonban nem jelenik meg, és a konzolon sem villog a probléma jelzésére szolgáló LED. Prábálja Meg Az Alábbiakat: 1. Indítsa újra a konzolt. 2. Állapítsa meg, hogy többször is előfordult-e a probléma. Ha először tapasztalja a hibát, előfordulhat, hogy az nem ismétlődik meg, és fölösleges a hibaelhárítás. 3. Ellenőrizze, hogy megfelelő-e az Xbox 360 konzol szellőzése, és nem található-e a közelében hőforrás. • Ha az Xbox 360 konzol szellőzése elégtelen, kapcsolja ki a konzolt, majd tegye megfelelő szellőzésű helyre, például egy asztalra vagy nyitott polcra. Ha a probléma megoldódik, az előző hely szellőzése valószínűleg nem volt megfelelő az Xbox 360 konzol működéséhez. • Hőforrás lehet például televízió, monitor vagy más elektromos eszköz. Kapcsolja ki a konzolt, és távolítsa el a hőforrás közeléből, vagy kapcsolja le a hőforrást, és azt helyezze távolabb a konzoltól. • A konzol megfelelő elhelyezéséről további információt az Xbox 360 kézikönyvében olvashat. 4. Állítsa le rendszert, majd távolítsa el az összes csatlakoztatott tartozékot, többek között az Xbox merevlemezét. Ellenőrizze, hogy jelentkezik-e még a probléma. 5. Ha a merevlemez leválasztása után a probléma megszűnik, próbálkozzon az Xbox 360 merevlemez-gyorsítótárának kiürítésével. Csatlakoztassa az Xbox 360 merevlemezét a konzolhoz, és hajtsa végre az alábbi lépéseket 6. Ha a hiba akkor lép fel, amikor a merevlemez csatlakoztatva van, és nem hárítható el a gyorsítótár ürítésével, hozzon létre egy új játékosprofilt, majd ellenőrizze, hogy jelentkezik-e még a probléma. Ha a hiba az új játékosprofil használatakor nem lép fel, előfordulhat, hogy a probléma az eredeti játékosprofillal vagy az ahhoz tartozó játékhoz (vagy játékokhoz) mentett információkkal kapcsolatos. Ennek ellenőrzéséhez törölje az összes olyan mentett játékot, amelyeknél az eredeti játékosprofil használatakor a probléma fellépett. 7. Ha a probléma csak offline játékokkal fordul elő, folytassa a 8. lépéssel. Ha akkor tapasztalja, amikor online játszik az Xbox Live szolgáltatás keretében, előfordulhat, hogy a probléma az internetkapcsolattal van összefüggésben. Az Xbox Live teljesítménye az Xbox 360 és az eredeti Xbox konzol használata esetén is alacsony. 8. Ha PAL rendszerű konzolt használ, a PAL beállításhoz válassza a PAL 60 lehetőséget. Az Xbox 360 konzol beállítása PAL 50 Hz, és nem tud a konzolon Xbox 360 játékot játszani 9. Ha a probléma akkor jelentkezik, amikor nincs lemez a konzolban, folytassa a 12. lépéssel. 10. Több hasonló Xbox 360-kompatibilis lemez konzolban való kipróbálásával állapítsa meg, hogy a lemez okozza-e a problémát. Annak megállapításához, hogy egy adott lemez okozza-e a problémát, használjon ugyanolyan típusú lemezt, például játéklemezt, DVD-filmet vagy zenei CD-t. Lemezzel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze, hogy a lemezen látható-e valamilyen sérülés vagy szennyeződés. A lemezt tartsa a szélénél fogva anélkül, hogy ujjaival megérintené a felületét. Törölje le a lemezt egy puha ruhával, óvatosan, középről kifelé haladva. A lemez tisztításához ne használjon oldószert vagy vegyszert. |
|
Megtekintve: | 5566 (Egyedi 4033) |
Értékelések: | Még nincs értékelve |
Szerző: | EkE |
Dátum: | Írta : 2008 május 25 vasárnap - 12:43:06 Utoljára frissítve : 2008 május 25 vasárnap - 12:43:06 |